Naprzód Cagiva Mito 500

 

Podziel się artykułem na społecznościowych i innych portalach.

Chcesz podzielić się tym artykułem z innymi? Klikając na ikony poniżej, można udostępnić w sieci.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopLinki ikona Bookmarky ikona TopArtykuly ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Cagiva Mito 500

Ondřej Koníček | Aktualności, recenzje | Komentarzy: 0 |

Prototyp Cagiva Mito 500 zbliża się już do seryjnej produkcji. Firma umieściła w internecie ankietę, w której klienci głosowali czy byliby chętni go kupić...

Prototyp Cagiva Mito 500 zbliża się już do seryjnej produkcji. Firma umieściła w internecie ankietę, w której klienci głosowali czy byliby chętni go kupić. Cagiva Mito 500 jest osobistym projektem Giovanniho Castiglioni (syn właściciela grupy MV Agusta, Claudia Castiglioniho). Motor ten jest miksem modelu Mito 125, po którym odziedziczył ostre kształty i krawędzie karoserii z jedno cylindrowym, czterosuwowym silnikiem o mocy 60 koni. Modyfikacja podwozia była zupełnie zminimalizowana z powodu dobrej stabilności i niezawodności. Waga wzrosła tylko o 3 kg, w całkowitych 132 kg. Podwozie jest w produkcji bez większych zmian już od roku 1994.

Cagiva Mito 500

Widełki są znanej firmy Marzocchi, promieniowe, czterotłokowe hamulce po raz kolejny są od firmy Brembo. Szybkość maksymalna w przeciwieństwie do modelu Mito 125 zwiększyła się do 210 km/h. Felgi są lekkiego aluminium, podobne były w modelu 525SP, co jest okrojoną wersją 125 używaną we włoskich mistrzostwach. Na podstawie wyników ankiety 83% potencjalnych klientów zagłosowało, że z chęcią kupiłoby nową Cagivę Mito 500. Data wprowadzenia na rynek i cena nie została jeszcze ogłoszona.

drukuj

Dyskusja w artykule


Ocena:

głosów: 13

Uwaga: im większa liczba, tym lepsza ocena

Dyskusje

Dyskusja do artykułu Cagiva Mito 500


liczba postów: 0

 

więcej

mniej

mniej marek

Twój głos został dodany.

Usuń możliwość

Model

wybierz

Musisz wybrać przynajmiej dwa produkty, żeby porównać.