Naprzód Cagiva Mito 500
Cagiva Mito 500
Prototyp Cagiva Mito 500 zbliża się już do seryjnej produkcji. Firma umieściła w internecie ankietę, w której klienci głosowali czy byliby chętni go kupić...
Prototyp Cagiva Mito 500 zbliża się już do seryjnej produkcji. Firma umieściła w internecie ankietę, w której klienci głosowali czy byliby chętni go kupić.
Cagiva Mito 500 jest osobistym projektem Giovanniho Castiglioni (syn właściciela grupy MV Agusta, Claudia Castiglioniho). Motor ten jest miksem modelu Mito 125, po którym odziedziczył ostre kształty i krawędzie karoserii z jedno cylindrowym, czterosuwowym silnikiem o mocy 60 koni. Modyfikacja podwozia była zupełnie zminimalizowana z powodu dobrej stabilności i niezawodności. Waga wzrosła tylko o 3 kg, w całkowitych 132 kg. Podwozie jest w produkcji bez większych zmian już od roku 1994.
Widełki są znanej firmy Marzocchi, promieniowe, czterotłokowe hamulce po raz kolejny są od firmy Brembo. Szybkość maksymalna w przeciwieństwie do modelu Mito 125 zwiększyła się do 210 km/h. Felgi są lekkiego aluminium, podobne były w modelu 525SP, co jest okrojoną wersją 125 używaną we włoskich mistrzostwach. Na podstawie wyników ankiety 83% potencjalnych klientów zagłosowało, że z chęcią kupiłoby nową Cagivę Mito 500. Data wprowadzenia na rynek i cena nie została jeszcze ogłoszona.
Ocena:
głosów: 13
Uwaga: im większa liczba, tym lepsza ocena