Naprzód Kawasaki ER6 2009

 

Podziel się artykułem na społecznościowych i innych portalach.

Chcesz podzielić się tym artykułem z innymi? Klikając na ikony poniżej, można udostępnić w sieci.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopLinki ikona Bookmarky ikona TopArtykuly ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Kawasaki ER6 2009

Ondřej Koníček | Aktualności, recenzje | Komentarzy: 7 |

Kawasaki stopniowo przedstawia swoją nową klasę motocykli na rok 2009. Chodzi o modele ZX-6R, ER6-f i ER6-n, trzy nowe cruisery oraz enduro KLX250.

Kawasaki stopniowo przedstawia swoją nową klasę motocykli na rok 2009. Chodzi o modele ZX-6R, ER6-f i ER6-n, trzy nowe cruisery oraz enduro KLX250. Dziś przyjrzyjmy się motocyklom ER6-f i ER6-n, które najprawdopodobniej producent będzie się starał utrzymać na szczycie nowej klasy.

Kawasaki ER6 2009

Są to sportowe motocykle klasy średniej, przy czym model ER6-n klasyfikowany jest jako ścigacz. Największą konkurencją dla tej dwójki będą Honda CBR600RR i Yamaha R6. Motocykl urzeka już na pierwszy rzut oka między innymi dzięki niezwykle udanej zielono-czarnej kolorystyce. Obie wersje posiadają identyczną ramę, zawieszenie kół i amortyzatory. Ścigacz przypomina motocykl KTM 690. W porównaniu do swoich poprzedników i konkurentów oba nowe motory oferują większy bak, a wszystkie części typu rama i amortyzatory są całkowicie nowe. Napęd zapewnia nowy, fantastyczny silnik o pojemności 649cc, który rozwija najwyższą moc 71 KM i 68 Nm. To nawet więcej niż dobre wartości, które zapewniają maksymalną prędkość 210 km/h.

Kawasaki ER6 2009

Kawasaki ER6 2009

Według pierwszych informacji własności jazdy powinny być jeszcze lepsze niż u współczesnego modelu. Należy podkreślić, że obecna wersja dysponuje po prostu wspaniałymi własnościami jazdy, doskonałą reakcją na zmianę kierunku jazdy oraz imponującą zwinnością. Silnik ma nową mapę paliwową oraz wtrysk paliwa, a to dla równowagi i lepszego zaciągu na średnich i niskich obrotach. Za niewielką dopłatą dostępny będzie bardziej sportowy system wydechowy oraz efektywniejsze hamulce. Za ok. 300 funtów dokupić można system Anti-lock brakes. Sprzedaż obu motorów rusza w przyszłym roku, oficjalne ceny nie zostały na razie ujawnione, ale będą oscylować wokół 4295 funtów za wersję ER6-n oraz 4496 funtów za ER6-f.

Kawasaki ER6 2009

Kawasaki ER6 2009

drukuj

Dyskusja w artykule


Ocena:

głosów: 0

Uwaga: im większa liczba, tym lepsza ocena

Dyskusje

Dyskusja do artykułu Kawasaki ER6 2009


liczba postów: 7

Kamil

01.10.2012 v 14:44

Każdy motocykl ma coś w sobie. Lubię Enduro, ale teraz już mało się opłacają. Lepiej je wymienić na nowe.

Odpowiedz

Hops

02.10.2012 v 10:15

Jak masz złotówkę, to idź do yamahy. Załatwisz co chcesz z tym używanym motorkiem.

erka

03.10.2012 v 09:22

a jakie warunki trzeba spełnić? mam kawasaki z 2011, to nie wiem..załapię się jeszcze?

katalog

06.10.2012 v 10:57

ZX-6R, ER6-f są spoko, choć racja, że jak się ma z 20 tys. przebiegu to jeszcze można uderzac do yamahy. Mnie marzy sie cruiser z 2011. Jutro do nich idę.

wtf300

12.10.2012 v 14:31

Nie potrzebuje nowego motocykla, ale zastanawiam się, ile teraz bym dał za ochronę gwarancyjną. W bmw kosztuje to chyba 500 zł na używkę, a w Suzuki jeszcze się nie pytałem, za to mam Diversion F z 2011, to młody dzieciak, więc chyba...dużo zapłacę? Kawsaki to dla mnie trochę plastikowa zabawka, ale jak kogoś na nią stać ;) To i tak będzie szczęśliwy :D

kawasaka

09.10.2012 v 14:42

No taki Anti break by się przydał. Tylu u nas złodziei, że strach zostawiać auto na parkingu.

Odpowiedz

mede45

12.10.2012 v 14:32

A to jaką ma moc? A spalanie? Więcej szczegółów by się przydało.

Odpowiedz

 

więcej

mniej

mniej marek

Twój głos został dodany.

Usuń możliwość

Model

wybierz

Musisz wybrać przynajmiej dwa produkty, żeby porównać.