Naprzód Aprilia Shiver GT

 

Podziel się artykułem na społecznościowych i innych portalach.

Chcesz podzielić się tym artykułem z innymi? Klikając na ikony poniżej, można udostępnić w sieci.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopLinki ikona Bookmarky ikona TopArtykuly ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Aprilia Shiver GT

Ondřej Koníček | Aktualności, recenzje | Komentarzy: 0 |

Przygotowaliśmy krótką, ale za to interesującą wiadomość, której nie mogą przegapić fani motocykli Aprilia. Firma ta ogłosiła dziś wprowadzenie nowego modelu o symbolu Shiver GT, który ma stać się kluczowym modelem na rok 2009.

Przygotowaliśmy krótką, ale za to interesującą wiadomość, której nie mogą przegapić fani motocykli Aprilia. Firma ta ogłosiła dziś wprowadzenie nowego modelu o symbolu Shiver GT, który ma stać się kluczowym modelem na rok 2009.

Aprilia Shiver GT

Zacznijmy od designu. Jest bardzo udany, motocykl wygląda odpowiednio agresywnie i drapieżnie. Połączenie koloru czerwonego z czarnym i srebrnym naprawdę mu służy. Dla Aprilii najważniejszym motocyklem jest superbike RSV4, ale model Shiver jest tuż za nim. Producent gwarantuje, że nowa wersja zapewni komfort, doskonałą ochronę przed wiatrem i przede wszystkim mocne wrażenia. Obecny Shiver jest wyjątkowo zrównoważonym motorem, z którym bez obaw można wybrać się do miasta czy w dłuższą trasę, jest pewny i stabilny także w wyższych prędkościach oraz na ostrych zakrętach. Wszystko się doskonale trzyma i funkcjonuje w bezbłędnej symbiozie. Można oczekiwać, że nowy model GT doprowadzony zostanie niemal do doskonałości.

Aprilia Shiver GT

Aprilia Shiver GT

Podstawa pozostała niezmieniona, o napęd dba ten sam silnik o pojemności skokowej 750cc, który rozwija maksymalną moc 95 KM. Dzięki stosunkowo niskiej wadze jest to dobry wynik, który zapewnia spawność i szybką reakcję motoru na dodanie gazu. Podwozie, które wykonane jest z aluminium i stali, również pozostało takie samo. Jest pewne, stabilne i pod każdym względem doskonale zbalansowane. Silnik otrzyma przerobioną mapę paliwa, dzięki której reakcja pojazdu zyska na ostrości. Całkiem nowe są promieniowe hamulce tarczowe o średnicy 320 mm wyposażone w dwukanałowy system ABS. Nowe widełki mają średnicę 43mm. Oficjalna data wejścia nowego modelu na rynek nie została ogłoszona, ale wiadomo, że jego cena podstawowa będzie trochę wyższa od ceny wersji klasycznej.

Aprilia Shiver GT

drukuj

Dyskusja w artykule


Ocena:

głosów: 3

Uwaga: im większa liczba, tym lepsza ocena

Dyskusje

Dyskusja do artykułu Aprilia Shiver GT


liczba postów: 0

 

więcej

mniej

mniej marek

Twój głos został dodany.

Usuń możliwość

Model

wybierz

Musisz wybrać przynajmiej dwa produkty, żeby porównać.