Naprzód Ducati StreetFighter S

 

Podziel się artykułem na społecznościowych i innych portalach.

Chcesz podzielić się tym artykułem z innymi? Klikając na ikony poniżej, można udostępnić w sieci.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopLinki ikona Bookmarky ikona TopArtykuly ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Ducati StreetFighter S

Marek Zouzalík | Aktualności, recenzje | Komentarzy: 8 |

Poszukujecie motoru szosowego do tego z możliwościami motoru sportowego? Po sukcesie, jaki odniosły nahacze firmy Monster, włoska firma Ducati weszła na rynek z dwucylindrowym supernahaczem StreetFighter S.

Klasyczna kratownicowa rama z rur stalowych ALS 450 z agresywną maską, którą podkreślają ostro zarysowane linie świateł. Rozstaw osi wynosi 147.6 cm. Przednie zawieszenie 43mm w pełni regulowany widelec upside-down firmy Showa oraz w pełni regulowany 43mm widelec upside-down firmy Öhlins z TiN w wersji S. Przedni hamulec dwutarczowy 330mm semi-floating, 4-tłoczkowe, 2-klockowe, zaciski radialne Brembo Monobloc, tylny hamulec to tarcza 245mm, zacisk 2-tłoczkowy. W standardzie posiada system kontroli trakcji (Ducati Traction Control) oraz system zbierania i analizowania danych (DDA - Ducati Data Analysis). Motor posiada ergonomicznie podwójne siedzenie. Ta maszyna o wadze 167 kg już na pierwszy rzut oka wyróżnia się wśród swoich poprzedników.

Ducati StreetFighter S

Ducati StreetFighter S

Streetfighter S posiada taką samą jednostkę napędową, przeszczepioną z superbika 1098. Jest to chłodzony cieczą L-Twin z czterema zaworami na cylinder, z wtryskiem paliwa firmy Marelli o pojemności 1099 cm3. Silnik oddaje do dyspozycji kierowcy imponujące 155 KM przy 9500 obr/min. Maksymalny moment obrotowy to 119 Nm przy 9500 obr/min.

Ducati StreetFighter S

Tylne zawieszenie progresywnie sprzężone z w pełni regulowanym monoshockiem Showa. Aluminiowy monowahacz są jedną ze specjalności tego włoskiego producenta. Wersja S, podobnie jak Ducati 1198S, została wyposażona w progresywnie sprzężone zawieszenie z w pełni regulowanym monoshockiem Öhlins ze sprężyną top-out. W standardzie posiada system kontroli trakcji (Ducati Traction Control) oraz system zbierania i analizowania danych (DDA - Ducati Data Analysis). W obu wersjach motocykla są zamontowane hamulce Bremo Monoblock.

Ducati StreetFighter S

Ducati StreetFighter S

Jak w przypadku innych modeli ze stajni Ducati, StreetFighter S jest dostępny w klasycznym czerwonym kolorze. Model można także zakupić w czerni. Niektóre detale są w karbonowym kolorze.

drukuj

Dyskusja w artykule


Ocena:

głosów: 3

Uwaga: im większa liczba, tym lepsza ocena

Dyskusje

Dyskusja do artykułu Ducati StreetFighter S


liczba postów: 8

Marek

01.10.2012 v 14:46

Design spoko, tylko ile na przykład kosztowałby jego przegląd? Ile za ubezpieczenie i co z nim zrobić jakbym nie miał kasy na nowy a jedynie na używany?

Odpowiedz

Turek

02.10.2012 v 10:10

W Hondzie przegląd powyżej 50zł, w BMW prawie 2x tyle a w Yamaha 1zł jak wymieniasz używany na nowy.

kilometry

12.10.2012 v 14:38

Nie wymieniam, bo mi się nie opłaca. Mam używany,a le bardzo młody, więc zostaje mi się tylko ochrona gwarancyjna do załatwienia, bo lubię stunty. A jak myślicie, co zawiera taka ochrona? Sinik czy coś więcej? Ktoś z was już kupował? ja nawet nad AC się zastanawiałem...

Janek z Bełchatowa

03.10.2012 v 09:27

Ducati to Ducati. Zawsze chce czymś zaimponować. Udało się tym razem? A jak nie chcesz od razu się pozbyć używanego moto, to możesz właściwie iść na przegląd, i potem zapytać się ile kosztować będzie model z 2011 albo 2010. Myślę, że jakaś zniżka będzie ;)

Odpowiedz

rosomak

06.10.2012 v 11:07

Jak nie ma się powyżej 50 tys. na liczniku i motocykl się dobrze trzyma, to na pewno wymieni nawet BMW albo Hondę albo Kawasaki - każdy model na yam,ahę z np. ja wiem, 2011 roku? :) Tak jest. Ja dzięki temu mam fazerka z tego rocznika.

ducatik

12.10.2012 v 14:37

Ducati nie oddam, bo..nie mam ;p i po problemie :D

dendryt

09.10.2012 v 14:44

Wtrysk Marelli robi wrażenie, a jak osiągi tego moto-sporty?

Odpowiedz

Minutek

12.10.2012 v 14:36

Mam takiego czarnego. A teraz są jakieś nowe modele? Coś cicho o ducati :o

Odpowiedz

 

więcej

mniej

mniej marek

Twój głos został dodany.

Usuń możliwość

Model

wybierz

Musisz wybrać przynajmiej dwa produkty, żeby porównać.