Naprzód Triumph Speed Triple - pierwsze wrażenia z testowania

 

Podziel się artykułem na społecznościowych i innych portalach.

Chcesz podzielić się tym artykułem z innymi? Klikając na ikony poniżej, można udostępnić w sieci.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopLinki ikona Bookmarky ikona TopArtykuly ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Triumph Speed Triple - pierwsze wrażenia z testowania

Ondřej Koníček | Komentarzy: 0 |

Dzisiaj opiszemy pierwsze wrażenia z testowania motocykla Triumph Speed Triple, który bez sporu jest liderem w swojej klasie. Testowanie miało miejsce na Wyspach Kanaryjskich, kierowca był doświadczony Roland Brown...

Dzisiaj opiszemy pierwsze wrażenia z testowania motocykla Triumph Speed Triple, który bez sporu jest liderem w swojej klasie. Testowanie miało miejsce na Wyspach Kanaryjskich, kierowca był doświadczony Roland Brown. Klasyczne powiedzenie ,,kiedy coś nie jest rozbite, tak tego nie poprawiaj" iście dotyczy to tego motocykla.

Triumph Speed Triple - pierwsze wrażenia z testowania

Już od roku 1994, kiedy na świat wyszła pierwsza wersja tego naked motora, Speed Triple zbiera same sukcesy. Zostało sprzedanych 50 000 egzemplarzy. Także, kiedy sprzedaż jakiegoś motocykla osiąga tak rewelacyjną liczbę, nie ma powodów, aby w nim cokolwiek zmieniać. To jest także powód, dlaczego model na rok 2008 uderzająco przypomina pierwszy Speed Triple. Oczywiście doczekał się porządnej porcji modyfikacji. Największą zmianę prawdopodobnie przeszedł rozrząd, który jest o wiele bardziej precyzyjny i przenosi do kierownicy mnóstwo informacji.

Triumph Speed Triple - pierwsze wrażenia z testowania

Tarcze hamulcowe są nowe, a zaprojektował je włoski projektant Marabese. Razem z hamulcami zaprojektował także nowe felgi, aby wszystko do siebie perfekcyjnie pasowało. Siodło jest usadzone o 50 mm niżej niż jego poprzednik. Kolejną nowością są także aluminiowa kierownica Magura oraz ulepszony sportowy wydech. Kolejna duża zmiana zaszła w kołach. System hamulcowy jest od firmy Brembo, gdzie poprzedni model miał go od firmy Nissin. Wszystko to razem działa znakomicie, a cały motocykl jest bajecznie zrównoważony. Silnik ma wprawdzie identyczną pojemność skokową, ale w pozostałych kategoriach jest o niebo lepszy. Motocykl jest niezwykle stabilne nawet przy prędkości około 230 km/h.

Triumph Speed Triple - pierwsze wrażenia z testowania

drukuj

Dyskusja w artykule


Ocena:

głosów: 2

Uwaga: im większa liczba, tym lepsza ocena

Dyskusje

Dyskusja do artykułu Triumph Speed Triple - pierwsze wrażenia z testowania


liczba postów: 0

 

więcej

mniej

mniej marek

Twój głos został dodany.

Usuń możliwość

Model

wybierz

Musisz wybrać przynajmiej dwa produkty, żeby porównać.