Naprzód Suzuki TL1000R

 

Podziel się artykułem na społecznościowych i innych portalach.

Chcesz podzielić się tym artykułem z innymi? Klikając na ikony poniżej, można udostępnić w sieci.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopLinki ikona Bookmarky ikona TopArtykuly ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Suzuki TL1000R

Ondřej Koníček | Recenzje | Komentarzy: 0 |

Dzięki swojemu znakomitemu silnikowi i korzystnej cenie jest jednym z najlepiej sprzedających się motocykli. Niestety trochę traci na właściwościach jazdy oraz słabemu wyposażeniu. Jest on przeznaczony raczej dla zaawansowanych kierowców...

Silnik

Suzuki TL1000R ma naprawdę nieprawdopodobny silnik. Posiada moc 135 koni, cieszy elastycznością przy niskich obrotach i wyraźnym zaciągiem przy wysokich obrotach. Zaczyna porządnie mknąć już od sześciu tysięcy, a przed czerwonym polem obrotomierza jest jak strzała. Posiada bezpośredni wtrysk paliwa i jest chłodzony cieczą.

Suzuki TL1000R

Jazda i prowadzenie

Suzuki TL1000R posiada ramę oparta na ramie z modelu GSX-R750, ma krótszy rozstaw kół (1405 mm). Silnik jest zupełnie przymocowany do podwozia i nie ma już miejsca na nic innego. Stabilność motoru jest na dobrym poziomie, ale jakość jazdy trochę cierpi z powodu twardego podwozia. Siodło także nie należy do najwygodniejszych, co jest prawdziwa niewygoda podczas długiej jazdy.

Suzuki TL1000R

Wyposażenie

W tym przypadku motocykl należy raczej do przeciętnych. Wyposażenie jest adekwatne do ceny. Bardzo się nam nie podobały podnóżki, ponieważ znajdują się bardzo wysoko i trudno jest położyć na nie nogi.

Suzuki TL1000R

Jakość i niezawodność

Najsilniejszą stroną tego motocykla jest bez wątpienia silnik. Jest on niezniszczalny i wytrzyma porządna dawkę kilometrów. W sumie to ogólne parametry Suzuki ma znakomite i oczywiście nieprzeciętne. Ale jeśli nie będziesz dbać o ten motocykl zimą może się tak stać, że zacznie rdzewieć. Elektronika jest zdecydowanie w porządku i bezproblemowa.

Suzuki TL1000R

Cena

W tej kategorii motocykl faktycznie króluje. Nie jest zbyt drogi a koszty eksploatacji są także na dobrym poziomie. Jest on tańszy niż przytłaczająca większość konkurencji.

Podsumowanie

Dzięki swojemu znakomitemu silnikowi i korzystnej cenie jest jednym z najlepiej sprzedających się motocykli. Niestety trochę traci na właściwościach jazdy oraz słabemu wyposażeniu. Jest on przeznaczony raczej dla zaawansowanych kierowców, głównie z powodu nieobliczalnego zachowania na drodze.

Suzuki TL1000R

Historia modelu

  • 1998 Suzuki TL1000R została wprowadzona na rynek
  • 2000 Nowe rodzaje kolorów
  • 2003 Nowe ponad standardowe
  • 2004 Wyprzedaż ostatnich modeli i zakończenie produkcji

Suzuki TL1000R

Podstawowe informacje techniczne

Prędkość maksymalna265 km/h
Rozwijanie prędkości na 1/4 mili11.2 s
Moc135 koni
Moment obrotowy108 Nm
Waga197 kg
Wysokość siedzenia815 mm
Pojemność baku17 l
Jazda z pełnym bakiem210 km
Skokowa pojemność silnika996cc
Skrzynia biegów6-cio stopniowa
RamaPodwójna, stopowa, radialna
Ustawienie przednich amortyzatorówPrzeciążenie, odskok, sprężenie
Ustawienie tylnych amortyzatorówPrzeciążenie, odskok, sprężenie
Hamulec przedni2-tarczowy 320mm
Hamulec tylnytarczowy 220mm
Opona przednia120/70 x 17
Opona tylna190/50 x 17

drukuj

Dyskusja w artykule


Ocena:

głosów: 24

Uwaga: im większa liczba, tym lepsza ocena

Dyskusje

Dyskusja do artykułu Suzuki TL1000R


liczba postów: 0

 

więcej

mniej

mniej marek

Twój głos został dodany.

Usuń możliwość

Model

wybierz

Musisz wybrać przynajmiej dwa produkty, żeby porównać.