Naprzód Kawasaki ZZ-R600

 

Podziel się artykułem na społecznościowych i innych portalach.

Chcesz podzielić się tym artykułem z innymi? Klikając na ikony poniżej, można udostępnić w sieci.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopLinki ikona Bookmarky ikona TopArtykuly ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Kawasaki ZZ-R600

Ondřej Koníček | Recenzje | Komentarzy: 0 |

Kawasaki ZZ-R600 trochę cierpi z braku dostatecznie dobrego wyglądu. Ale jeśli chodzi o cenę to jest ona bardzo dostępna i dzięki temu tak dobrze się on sprzedaje. Dodatkowo motor ten ma także bardzo niskie koszty eksploatacyjne...

Silnik

Można powiedzieć, że silnik był naprawdę dużą niespodzianką. Na podstawie obecnych standardów Kawasaki ZZ-R600 na pierwszy rzut oka wygląda na bardzo grzecznego, ale kiedy porządnie dodasz gazu, poryw i agresywny dźwięk zapewne mile Cię zaskoczy. Silnik osiąga aż do 14000 obr/min.

Kawasaki ZZ-R600

Jazda i prowadzenie

Pierwsza rzecz, którą dostrzeżesz to bardzo wygodne siedzenie. Dzięki niemu możesz bez problemu udać się w długie podróże. Także znakomite są hamulce, jedyny problem był z resorowaniem. Podczas gwałtownego hamowania widełki zanurzają się bezpośrednio w jezdnię, niemniej jednak można się do tego przyzwyczaić. Jednakże Kawasaki ZZ-R600 jest bardzo stabilny i spokojny we wszystkich kierunkach i z każda prędkością. Skrzynia biegów działa bezpośrednio i delikatnie.

Kawasaki ZZ-R600

Wyposażenie

Bardzo się nam podobała deska rozdzielcza ze znakomicie czytelnymi zegarami, cyfrowymi godzinami, termometrem i wskaźnikiem stanu baku. W przypadku, gdybyś chciał jechać obwodem, znajdziesz także podnóżki. Niestety jakość wypracowania jest trochę słaba, konkurencyjne modele są lepsze pod tym względem.

Kawasaki ZZ-R600

Jakość i niezawodność

Pęknięta karoseria przewodu, naloty rdzy oraz zniszczone resorowanie. To są te najczęstsze zażalenia od właścicieli Kawasaki ZZ-R600. W rzeczywistości są to tylko wyjątki a motocykl jest bardzo wytrzymały. Silnik wytrwa porządną ilość kilometrów. Motor jest bardzo podatny na zniszczenia zwłaszcza zimą, także musisz porządnie dbać o niego.

Kawasaki ZZ-R600

Cena

Kawasaki ZZ-R600 trochę cierpi z braku dostatecznie dobrego wyglądu. Ale jeśli chodzi o cenę to jest ona bardzo dostępna i dzięki temu tak dobrze się on sprzedaje. Dodatkowo motor ten ma także bardzo niskie koszty eksploatacyjne i należy do niskiej składki ubezpieczenia oc.

Kawasaki ZZ-R600

Podsumowanie

Jest to bardzo udany motocykl. Na pierwszy rzut oka może się tak nie wydawać, ale jak tylko się nie przejedziesz to momentalnie zmienisz zdanie. Jest on przestrzenny, komfortowy, stabilny i szybki. Dodatkowo ma znakomity silnik i niską cenę.

Podstawowe parametry techniczne

Prędkość maksymalna246 km/h
Rozwijanie prędkości na 1/4 mili11.3 s
Moc99 koni
Moment obrotowy65 Nm
Waga182 kg
Wysokość siedzenia780 mm
Pojemność zbiornika18 litrów
Jazda z pełnym bakiem290 Km
Skokowa pojemność silnika599cc
Skrzynia biegów6-cio stopniowa
RamaAluminiowa, podwójna
Ustawienie przednich amortyzatorówNie ma
Ustawienie tylnych amortyzatorówPrzeciążenie, odskok
Hamulec przedni2-tarczowy 310mm
Hamulec tylnytarczowy 200mm
Opona przednia120/60 x 17
Opona tylna160/60 x 17

Kawasaki ZZ-R600

drukuj

Dyskusja w artykule


Ocena:

głosów: 7

Uwaga: im większa liczba, tym lepsza ocena

Dyskusje

Dyskusja do artykułu Kawasaki ZZ-R600


liczba postów: 0

 

więcej

mniej

mniej marek

Twój głos został dodany.

Usuń możliwość

Model

wybierz

Musisz wybrać przynajmiej dwa produkty, żeby porównać.