Naprzód Moto Guzzi V7 Classic

 

Podziel się artykułem na społecznościowych i innych portalach.

Chcesz podzielić się tym artykułem z innymi? Klikając na ikony poniżej, można udostępnić w sieci.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopLinki ikona Bookmarky ikona TopArtykuly ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Moto Guzzi V7 Classic

Ondřej Koníček | Recenzje | Komentarzy: 0 |

Moto Guzzi V7 nie jest oczywiście doskonały, ale do ideału mu bardzo blisko. Oferuje wspaniałe własności jazdy, bardzo bogate wyposażenie, wysoką jakość i poziom wykonania. Jedyną gorszą częścią motoru jest mało wyrazisty silnik

Silnik

Za napęd motocykla Moto Guzzi V7 Classic odpowiedzialny jest silnik Nevada o pojemności 744cc. Rozwija najwyższą moc 48 KM, moment obrotowy 54 Nm. Na papierze motor sprawia wrażenie całkiem szybkiego, ale w rzeczywistości tak nie jest. Nie, żeby był wolny, ale po prostu oczekiwaliśmy bardziej spontanicznej reakcji na dodanie gazu. Maksymalna prędkość motocykla to 185 km/h, o przekaz mocy dba skrzynia biegów z pięcioma precyzyjnymi stopniami. Dźwięk jest dobry.

Moto Guzzi V7 Classic

Jazda i prowadzenie

Jak na retro roadster własności jazdy są nawet więcej niż dobre. Podwozie jest bardzo zrównoważone, co sprzyja stabilności i “czytelności” motocyklu na ulicy. Z kierowaniem spokojnie da sobie radę również nowicjusz. Hamulce pochodzą od firmy Brembo, nie są najlepsze, ale wystarczająco dobre i dające się stopniować. Mają średnicę 320mm z przodu i 260mm z tyłu. Trochę nas zaskoczył komfort jazdy, bez problemu możesz się udać do miasta.

Moto Guzzi V7 Classic

Wyposażenie

Pod tym względem Moto Guzzi V7 Classic to prawdopodobnie najlepszy motor w swojej klasie. Bardzo nam się spodobała deska rozdzielcza, która składa się z klasycznych analogowych wskaźników, jest bardzo przejrzysta i doskonale czytelna nawet w bezpośrednim słońcu. Motocykl wyposażono w mnóstwo dodatków wykonanych z chromu, które dopełniają jego elegancki retro wygląd. Ucieszyły nas wystarczająco duże tylne lusterka, które zapewniają dobrą widoczność tego, co dzieje się za Tobą.

Moto Guzzi V7 Classic

Moto Guzzi V7 Classic

Jakość i niezawodność

Kolejna wspaniała cecha motocyklu. Jakość wykorzystanych materiałów jest znakomita, a całe wykonanie na bardzo wysokim poziomie. Wszystko działa dokładnie tak, jak powinno, Moto Guzzi miło nas pod tym względem zaskoczył. Jeśli chodzi o niezawodność, ta powinna być doskonała. Motocykl jest całkiem nowy, dlatego na razie trudno wysnuć jakiekolwiek wnioski. Głównie z powodu wysokiej jakości wszystkich części motoru można spodziewać się niemal doskonałej niezawodności.

Moto Guzzi V7 Classic

Cena

W Wielkiej Brytanii cena podstawowa oscyluje wokół 5 700 funtów (ok.24 tys. PLN).W porównaniu z konkurencją, chodzi o bardzo interesującą wycenę nawet pomimo tego, że jest to całkiem nowy motocykl, który na rynku jest krótko. Większość konkurencyjnych motorów jest trochę droższych, i nie ma tak dobrego wyposażenia.

Moto Guzzi V7 Classic

Podsumowanie

Moto Guzzi V7 nie jest oczywiście doskonały, ale do ideału mu bardzo blisko. Oferuje wspaniałe własności jazdy, bardzo bogate wyposażenie, wysoką jakość i poziom wykonania. Jedyną gorszą częścią motoru jest mało wyrazisty silnik, ale można się do tego przyzwyczaić, a jak się to już stanie będziesz miał wrażenie, że prowadzisz najlepszy motor na świecie. Dodatkowo jest bardzo łatwy w obsłudze także dla początkujących kierowców.

Moto Guzzi V7 Classic

drukuj

Dyskusja w artykule


Ocena:

głosów: 8

Uwaga: im większa liczba, tym lepsza ocena

Dyskusje

Dyskusja do artykułu Moto Guzzi V7 Classic


liczba postów: 0

 

więcej

mniej

mniej marek

Twój głos został dodany.

Usuń możliwość

Model

wybierz

Musisz wybrać przynajmiej dwa produkty, żeby porównać.