Naprzód Yamaha V-Max 2008

 

Podziel się artykułem na społecznościowych i innych portalach.

Chcesz podzielić się tym artykułem z innymi? Klikając na ikony poniżej, można udostępnić w sieci.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopLinki ikona Bookmarky ikona TopArtykuly ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Yamaha V-Max 2008

Ondřej Koníček | Recenzje | Komentarzy: 0 |

Jeśli poszukujesz diabelsko szybkiego i stylowego motocyklu, Yamaha V-Max to po prostu idealny wybór. Trudno opisać prędkość motocyklu i jego przyspieszenie, trzeba to samemu przeżyć.

Silnik

Yamahę V-Max napędza całkowicie nowy, niezwykle agresywny silnik o pojemności 1679cc, który chłodzony jest płynem i rozwija największą moc 197 KM i moment obrotowy 225 Nm. Są to naprawdę powalające parametry, które w zupełności wystarczą do błyskawicznie szybkiej jazdy. Motor wyposażono w pięciostopniową skrzynię biegów, która jest bardzo dobrze skonstruowana i dzięki niej maksymalna prędkość motoru wynosi 220 km/h. Jednak jego główną zaletą jest imponujące przyspieszenie i zaciąg w całej skali obrotomierza. Dźwięk motocykla jest bardzo głośny i agresywny.

Yamaha V-Max 2008

Jazda i prowadzenie

Cała rama jest nowa i częściowo wykonana z aluminium. Jest wystarczająco stabilna i gwarantuje zrównoważone własności jazdy, ale prawdę mówiąc, spodziewaliśmy się trochę lepszej reakcji motocyklu na zmianę kierunku jazdy. Na ostrych zakrętach zachowuje się trochę ociężale, co jest spowodowane wagą 310 kg. Zawieszenie tylne, podobnie jak przednie jest w pełni regulowane, co sprawia, że motocykl zapewni wystarczający komfort na jakościowo gorszych drogach lub też w mieście.

Yamaha V-Max 2008

Yamaha V-Max 2008

Wyposażenie

Wyposażenie znajduje się na całkiem dobrym poziomie, w swojej klasie należy do tej bogatszej kategorii. Doskonałe siedzisko umieszczone zostało wystarczająco nisko. Pod nim znajduje się zbiornik na 15 litrów paliwa. Deska rozdzielcza jest całkowicie nowa i składa się z analogowego obrotomierza i ekranu LCD, który obrazuje prędkość. Pod deską umieszczono diody LED, które informują o stanie motocyklu.

Yamaha V-Max 2008

Yamaha V-Max 2008

Jakość i niezawodność

Jeśli oczekujesz bezwzględnej niezawodności i jakości, nie zawiedziesz się. Motocykl jest bardzo dobrze wykonany, jakość materiału znajduje się na wysokim poziomie. Jakość wykonania idzie rękę w rękę z niezawodnością, motocykl wymaga jedynie podstawowej pielęgnacji. Pod tym względem Yamaha V-Max jest tak dobra, że amerykańska konkurencja może zacząć się wstydzić. Jedną z jej najlepszych części są hamulce tarczowe Brembo o średnicy 2 x 320mm z przodu i 298mm z tyłu. Cena niestety jest całkiem wysoka, w Wielkiej Brytanii oscyluje wokół 16500 funtów

Yamaha V-Max 2008

Yamaha V-Max 2008

Podsumowanie

Jeśli poszukujesz diabelsko szybkiego i stylowego motocyklu, Yamaha V-Max to po prostu idealny wybór. Trudno opisać prędkość motocyklu i jego przyspieszenie, trzeba to samemu przeżyć. Do jego zalet należy również wysokiej jakości wyposażenie, absolutna niezawodność i dobre własności jazdy. Jedyną większą wadą pojazdu jest jego naprawdę wysoka cena, przy czym nie należy zapominać, że jest to motocykl z najwyższej półki o mocy prawie 200 KM.

Yamaha V-Max 2008

drukuj

Dyskusja w artykule


Ocena:

głosów: 3

Uwaga: im większa liczba, tym lepsza ocena

Dyskusje

Dyskusja do artykułu Yamaha V-Max 2008


liczba postów: 0

 

więcej

mniej

mniej marek

Twój głos został dodany.

Usuń możliwość

Model

wybierz

Musisz wybrać przynajmiej dwa produkty, żeby porównać.