Naprzód Kawasaki ER-6

 

Podziel się artykułem na społecznościowych i innych portalach.

Chcesz podzielić się tym artykułem z innymi? Klikając na ikony poniżej, można udostępnić w sieci.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopLinki ikona Bookmarky ikona TopArtykuly ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Kawasaki ER-6

Ondřej Koníček | Recenzje | Komentarzy: 0 |

Nowy model idzie częściowo w tym kierunku i w porównaniu do poprzedniego modelu, na pewno polepszył się poziom opracowania. Doceniliśmy wytrzymały silnik, który jest w sam raz mocny i gwarantuje stabilność podczas jazdy.

Silnik

Za napęd motocyklu Kawasaki ER-6n jest odpowiedzialny silnik, którego najwyższą mocą jest 72 koni mechanicznych, a moment obrotowy to 65 Nm. Silnik posiada sześciostopniową skrzynię biegów. Chodzi równo i bez problemu a jedną z największych wygód, jest niskie zużycie paliwa oraz bardzo przyjemny dźwięk wydobywający się z silnika. Motor osiąga maksymalną szybkość do 208 km/h.

Kawasaki ER-6

Jazda i opanowanie

W Kawasaki udało się tak nastawić amortyzatory, że 100% docenicie to na drodze. Sama jazda nie jest jakoś szczególnie szybka i niesamowita, ale przyjemna i stabilna. Opanowanie i kierowanie motoru jest stabilne prawie na każdym podłożu. Pozycja za kierownicą jest bardzo wygodna. Za hamowanie są odpowiedzialne hamulce tarczowe firmy Tokico, które mają średnicę 2 x 300mm z przodu i 220mm z tyłu.

Kawasaki ER-6

Wyposażenie

Wyposażenie Kawasaki nie należy do najlepszych, ale na pewno nie brakuje w nim niczego. Znajdziecie w nim wszystko, czego możecie oczekiwać od motoru tej klasy. Spodobała nam się analogowa deska rozdzielcza, która jest dobrze czytelna oraz przejrzysta. Zbiornik ma pojemność 15.5 l, co gwarantuje przejazd ok 200 km. Wygodne siodełko umieszczone jest na wysokości 785 mm i doceniliśmy także całkiem duże lusterka tylne, które dostarczą wam potrzebnych informacji o tym, co dzieje się za wami.

Kawasaki ER-6

Jakość i pewność

Jakość wykorzystanych materiałów nie należy do najlepszych. Warstwa lakieru jest wystarczająca, dlatego motor jest wystarczająco odporny na uszkodzenia i niezbyt korzystny wpływ warunków klimatycznych. Jeżeli będziecie odpowiednio dobrze dbać o motor, na pewno długo wam wytrzyma i nie zaatakuje go korozja. Do części najwyższej jakości należy na pewno zaliczyć dobre hamulce i silnik.

Kawasaki ER-6

Werdykt

Pierwotny Kawasaki ER-6n charakteryzował się przede wszyskim stosunkiem cena/poziom zabawy. Nowy model idzie częściowo w tym kierunku i w porównaniu do poprzedniego modelu, na pewno polepszył się poziom opracowania. Doceniliśmy wytrzymały silnik, który jest w sam raz mocny i gwarantuje stabilność podczas jazdy. Wyposażenie mogłoby być troszkę lepsze, ale i tak nie narzekaliśmy i znajdziecie w nim wszystko, co będziecie potrzebować do spokojnej jazdy.

Kawasaki ER-6

drukuj

Dyskusja w artykule


Ocena:

głosów: 0

Uwaga: im większa liczba, tym lepsza ocena

Dyskusje

Dyskusja do artykułu Kawasaki ER-6


liczba postów: 0

 

więcej

mniej

mniej marek

Twój głos został dodany.

Usuń możliwość

Model

wybierz

Musisz wybrać przynajmiej dwa produkty, żeby porównać.