Naprzód Triumph Daytona 675 2009

 

Podziel się artykułem na społecznościowych i innych portalach.

Chcesz podzielić się tym artykułem z innymi? Klikając na ikony poniżej, można udostępnić w sieci.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopLinki ikona Bookmarky ikona TopArtykuly ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Triumph Daytona 675 2009

Ondřej Koníček | Recenzje | Komentarzy: 0 |

Nad zmianami w tym motorze pracował sportowy team co na pewno odbiło się na zwiększeniu jego mocy o 3 konie i 1.5 Nm. Maksimum mocy przesunęło się do 400 obrotów i silnik może obracać się teraz z częstotliwością 13900 obr/min

Silnik

Nad zmianami w tym motorze pracował sportowy team co na pewno odbiło się na zwiększeniu jego mocy o 3 konie i 1.5 Nm. Maksimum mocy przesunęło się do 400 obrotów i silnik może obracać się teraz z częstotliwością 13900 obr/min. Z pojemności 675cc konstruktorom udało się wydobyć 125 koni i 72Nm. Silnik świetnie nadaje się do codziennej jazdy, nie produkuje praktycznie żadnych wibracji, a jego siła jest bardziej niż wystarczająca. Skrzynia ma sześć dokładnych biegów, działa bez poblemu a pojedyncze biegi wchodzą łatwo i szybko.

Triumph Daytona 675 2009

Jazda i opanowanie

Pozycja za kierownicą nie należy do zbyt wygodych czego główną zasługą jest dość wysokie siodełko. Sama jazda jest idealna a to dzięki nowej amortyzacji. Przyczepność do podłoża na dobrej powierzchni jest praktycznie idealna i będziecie zaskoczeni jakie niedogodności i przeszkody zniesie ten motor. Stabilność jest na dobrym poziomie, a to i przy gorszej jakości powierzchni lub przy gwałtownym przyśpieszaniu i hamowaniu. Reakcja motoru na dodanie gazu i na zmianę kierunku jazdy jest bardzo dobra.

Triumph Daytona 675 2009

Triumph Daytona 675 2009

Wyposażenie

Wyposażenie nie należy do najgorszych, ale mówiąc szczerze, oczekiwaliśmy trochę lepszego. Siodełko jest umieszczone na wysokości 825mm, zbiornik ma pojemność 17.4 litrów, co powinno w zupełności wystarczyć na dość duży odcinek drogi i nie będziecie musieli zbyt często tankować. Deska rozdzielcza jest nowoczesna, przejrzysta i składa się z zegara pokładowego, który charakteryzuje się bardzo prostym sterownaiem. Za hamownaie odpowiedzialne są hamulce o średnicy 308mm z przodu i 220mm z tyłu. Hamulce są wystarczająco silne i dobrze reagują.

Triumph Daytona 675 2009

Jakość i opracowanie

Karoseria i elementy są bardzo dobrej jakości i pod tym względem byliśmy w 100% zadowoleni z tego motocyklu. Silnik jest praktycznie niezawodny i wystarczy mu najbardziej podstawowa opieka, aby służył wam dobrze i długo. Z hamulcami nie powinno być także najmnejszych problemów; nie zarejestrowaliśmy jakiś poważniejszych niedociągnięć i usterek podczas przeprowadzania naszego testu.

Triumph Daytona 675 2009

Triumph Daytona 675 2009

Podsumowanie

Motocykl Triumph Daytona 675 w porównaniu do swojego poprzednika nie zmienił się za bardzo, ale posiada wszystko to, co czyni z niego najlepszy motor w swojej kategorii. Silnik został poddany małej operacji, dzięki której zwiekszono jego siłę i możliwości, ale ze strony jakości jazdy wszystko pozostało w najlepszym porządku. Trochę byliśmy niezadowoleni z jego wyposażnia, które powinno być znacznie lepsze, ale i tak Triumph jest motorem dobrym i godnym polecenia.

Triumph Daytona 675 2009

drukuj

Dyskusja w artykule


Ocena:

głosów: 1

Uwaga: im większa liczba, tym lepsza ocena

Dyskusje

Dyskusja do artykułu Triumph Daytona 675 2009


liczba postów: 0

 

więcej

mniej

mniej marek

Twój głos został dodany.

Usuń możliwość

Model

wybierz

Musisz wybrać przynajmiej dwa produkty, żeby porównać.