Naprzód Cagiva Mito SP525

 

Podziel się artykułem na społecznościowych i innych portalach.

Chcesz podzielić się tym artykułem z innymi? Klikając na ikony poniżej, można udostępnić w sieci.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopLinki ikona Bookmarky ikona TopArtykuly ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Cagiva Mito SP525

Ondřej Koníček | Recenzje | Komentarzy: 0 |

Cagiva Mito SP525 to jedna z najładniejszych 125 na rynku. Jest przyjemniejszy dla oka niż jego konkurent Aprilia RS125, a oprócz designu oferuje też dużo dobrych właściwości.

Silnik

Napęd w motorze Cagiva Mito SP525 jest oparty na klasycznym silniku, jaki znajdziecie w modelu Mito 125. W porówanianiu do poprzednich generacji, znacznie go podrasowano i teraz z pojemności 125cc jest w stanie osiągnąć 14.7 koni oraz moment obrotowy 11.5 Nm. Silnik podobał nam się prawie z każdej strony, dobrze współpracuje, a do tego ma całkiem niskie zużycie paliwa. Dokładna skrzynia biegów wyposażona jest w sześć bez problemu wskakujących biegów.

Cagiva Mito SP525

Jazda i opanowanie

Cagiva Mito SP525 jest motorem przeznaczonym do jazdy sportowej. Znaczy to, że ma świetną przyczepność oraz błyskawiczną reakcję na zmianę kierunku jazdy. Ponieważ jest to motor autostradowy, nie posiada aż tak dobrej amortyzacji, która nie jest ani miękka ani twarda, ale w każdej sytuacji jest stabilna i zachowa się możliwie do przewidzenia. Za hamowanie odpowiadają hamulce tarczowe o średnicy 320 mm z przodu oraz 230 mm z tyłu. Są wytrzymałe i dobrze współpracują.

Cagiva Mito SP525

Cagiva Mito SP525

Wyposażenie

Najważniejszą częścią motoru Cagiva Mito SP525 jest jego silnik oraz amortyzacja i nie oczekujcie bogatszego wyposażenia, chociaż znajdziecie w nim wszystko, co będziecie potrzebować. Wygodne siodełko umieszczone jest na wysokości 760mm, a zbiornik ma pojemność 14 litrów. Deska rozdzielcza jest klasyczna i składa się z dwóch analogowych zegarów. Jest prosta w obsłudze, ale przez to, że producent wybrał dla niej białe tło, jest gorzej czytelna na bezpośrednim słońcu. Posiada hamulce firmy Brembo, a widełki Marzocchi.

Cagiva Mito SP525

Cagiva Mito SP525

Jakość i funkcjonowanie

Zarówno jakość wykorzystanych materiałów, jak i całościowe dopracowanie jest na dość wysokim poziomie, ale cały czas czegoś w nim brakuje. Przede wszystkim musicie się o niego porządnie starać i nie zapominać o regularnych wizytach u mechanika. Dlatego nie jest to motor dla oszczędnych, którzy oprócz pieniędzy przeznaczonych na kupo, nie chcą inwestować dalszych. Konstrukcja silnika jest dość stara, ale dzięki wprowadzonym ulepszeniom powinien wytrzymać porządną dawkę kilometrów, tak samo jak i wytrzymałe hamulce tarczowe.

Cagiva Mito SP525

Cagiva Mito SP525

Podsumowanie

Cagiva Mito SP525 to jedna z najładniejszych 125 na rynku. Jest przyjemniejszy dla oka niż jego konkurent Aprilia RS125, a oprócz designu oferuje też dużo dobrych właściwości. Silnik jest wystarczająco mocny, co więcej świetnie współpracuje i ma dość niskie zużycie paliwa. Jazda nie jest na najwyższym poziomie, ale jest stabilny i na pewno nie zawiodą was hamulce. Wyposażenie także jest trochę gorsze, ale znajdziecie w nim wszystko, co będziecie potrzebowali do spokojnej i komfortowej jazdy.

Cagiva Mito SP525

drukuj

Dyskusja w artykule


Ocena:

głosów: 0

Uwaga: im większa liczba, tym lepsza ocena

Dyskusje

Dyskusja do artykułu Cagiva Mito SP525


liczba postów: 0

 

więcej

mniej

mniej marek

Twój głos został dodany.

Usuń możliwość

Model

wybierz

Musisz wybrać przynajmiej dwa produkty, żeby porównać.