Naprzód Ducati 750SS

 

Podziel się artykułem na społecznościowych i innych portalach.

Chcesz podzielić się tym artykułem z innymi? Klikając na ikony poniżej, można udostępnić w sieci.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopLinki ikona Bookmarky ikona TopArtykuly ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Ducati 750SS

Ondřej Koníček | Recenzje | Komentarzy: 1 |

Ducati 750SS jest całkiem niezłym motorem, który nie jest niestety wyrównany pod każdym względem. Co prawda silnik jest dobry, ale brak mu charakteru. Kiedy jedziecie po równej i prostej drodze, to będziecie bardzo zadowoleni z jazdy.

Silnik

Silnik, który jest odpowiedzialny za napęd motoru Ducati 750SS trochę nas zawiódł. Z pojemności 748cc jest w stanie wyciągnąć 64 koni oraz 60 Nm, co nie jest najgorszym wyikiem, ale czuliśmy, że silnikowi czegoś brakuje. Silnik reaguje niezbyt ochoczo na dodanie gazu i było czuć, że brakuje mu wyraźnego charakteru. Przyśpieszenie z 0 na 1/4 mili przebiegło w czasie 12.4s, a jego maksymalna szybkość to 205 km/h. Skrzynia biegów posiada pięć biegów, które wchodzą płynnie i bezproblemowo.

Ducati 750SS

Jazda i opanowanie

Także pod tym względem jest to średni motor. Na drodze dobrej jakości motor jeździ świetnie, pozycja za kierownicą jest bardzo wygodna i możecie sobie pozwolić na dość dużo. Niestety reakcje na zmianę kierunku jazdy są trochę przytępione, motor reaguje niechętnie. Hamulce są bardzo mocne i wytrzymałe na uszkodzenia i zużycie. Ich średnica to 320 mm z przodu oraz 245 mm z tyłu. Nie można samemu nastawiać przednich amortyzatorów, które są aż nadto sztywne. Co więcej, przy niskich obrotach motocykl się chwieje, co nie jest zbyt przyjemne.

Ducati 750SS

Ducati 750SS

Wyposażenie

Pod tym względem już byliśmy bardziej zadowoleni. Już na pierwszy rzut oka spodobała się nam deska rozdzielcza, która składa się z dwóch analogowych zegarów. Jest przejrzysta i dobrze czytelna i na bezpośrednim świetle. Jedynym brakiem była nieobecność wskaźnika paliwa. Z pełnym bakiem przejedziecie aż 230 km, co stanowi dość dobry wynik. Wygodne siodełko jest umieszczone na wysokości 815mm i bez problemu możecie się na nim wybrać w odleglejsze podróże. Koła mają rozmiar 120/70 x 17 z przodu oraz 160/60 x 17 z tyłu.

Ducati 750SS

Jakość i pewność

Pod tym względem Ducati 750SS jest bardzo dobrym motorem. Wykorzystane materiały są dobrej jakości i całość sprawia wrażenie wytrzymałej i odpornej na uszkodzenia. Dzięki wykorzystaniu firmowych elementów nie musicie się obawiać o pewność i wytrzymałość, np. hamulce powinny wytrzymać praktycznie wszystko. Silnik także nie sprawiał najmniejszego problemu, tak samo zresztą jak i elektronika, ale na pewno musicie dbać o oba.

Ducati 750SS

Ducati 750SS

Podsumowanie

Ducati 750SS jest całkiem niezłym motorem, który nie jest niestety wyrównany pod każdym względem. Co prawda silnik jest dobry, ale brak mu charakteru. Kiedy jedziecie po równej i prostej drodze, to będziecie bardzo zadowoleni z jazdy. Niestety daje się odczuć zbyt twarde ustawienie przednich amortyzatorów. Ze strony wyposażenia oraz jakości byliśmy już bardziej zadowoleni. Jedyny problem może sprawiać czasem psująca się elektronika, na którą powinniście szczególnie zwrócić uwagę.

Ducati 750SS

drukuj

Dyskusja w artykule


Ocena:

głosów: 1

Uwaga: im większa liczba, tym lepsza ocena

Dyskusje

Dyskusja do artykułu Ducati 750SS


liczba postów: 1

tadeusz

17.09.2015 v 13:20

Szczerze mowiac nie wiem, czy osoba, ktora pisala ten artykul jezdzila tym motocyklem. Jesli chodzi o prowadzenie w zakretach ten motocykl jest latwiejszy niz CBR z tego z lat 90-tych. Zacheca do schodzenia na kolano. Motocykl jest lekki i bardzo sztywny, ma sie wrazenie, ze prowadzi sie jak rower. To tak jakby samochod porownac do gokarta. I to jest wielki plus tego motocykla. W artykule napisano, ze pozycja za kierownica jest wygodna i ergonomiczna. To totalna bzdura. Po przejechaniu 100km nadgarstki odpadaja. Pozycja jest sportowa, bardziej niz we wspomnianej CBR i dlatego mocno nachylony na kierownice rider musi sie mierzyc z odczuwajacymi to mocno nadgarstkami. Prawda jest to, ze nie jest to zbyt szybka maszyna. Nie ma szans z nowymi 600-tkami. Ale jest to V2, ktore ma charakter i ladnie ciagnie od 3,5 tys. obrotow.

Odpowiedz

 

więcej

mniej

mniej marek

Twój głos został dodany.

Usuń możliwość

Model

wybierz

Musisz wybrać przynajmiej dwa produkty, żeby porównać.