Naprzód Yamaha XJ6 Diversion 2009 - recenzja

 

Podziel się artykułem na społecznościowych i innych portalach.

Chcesz podzielić się tym artykułem z innymi? Klikając na ikony poniżej, można udostępnić w sieci.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopLinki ikona Bookmarky ikona TopArtykuly ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Yamaha XJ6 Diversion 2009 - recenzja

Ondřej Koníček | Recenzje | Komentarzy: 0 |

Yamaha XJ6 Diversion jest całkiem niezłym motorem, który przekonuje do swojego kupna przede wszystkim niską ceną, wystarczająco mocnym silnikiem oraz udanym designem.

Silnik

Za napęd nowego motoru Yamaha XJ6 Diversion jest odpowiedzialny silnik o pojemności 600cc, który osiąga najwyższą moc 77 koni mechanicznych oraz moment obrotowy 60 Nm. Są to niezbyt dobre wartości, które można odczuć głównie podczas jazdy na niskich i średnich obrotach. Ale podoba nam się równa praca silnika, podczas testu nie odczuliśmy żadnych wyraźnych wibracji. Dokładna skrzynia biegów ma sześć progów i może osiągnąć maksymalną szybkość 225 km/h.

Yamaha XJ6 Diversion 2009 - recenzja

Jazda i opanowanie

Yamaha XJ6 Diversion wyposażona jest w nową ramę co odbija się na reakcji na drodze i na całej jeździe. Wyraźnie poprawiła się stabilność zarówno przy gwałtownym hamownaiu jak i przy przyśpieszeniu. Motocykl chętnie zakręca, a jego stabilność nawet na nierównym podłożu jest całkiem niezła. Za hamowanie są odpowiedzialne masywne hamulce tarczowe o średnicy 2x 298mm z przodu i 245mm z tyłu.

Yamaha XJ6 Diversion 2009 - recenzja

Yamaha XJ6 Diversion 2009 - recenzja

Wyposażenie

W motocyklu nie znajdziecie ani jednego zbędnego elementu, za to wyposażony jest we wszystko to, co będziecie tylko potrzebować do spokojnej i komfortowej jazdy. Byliśmy zadowoleni z lusterek, które można dowolnie nastawiać oraz z wygodnego siedzenia, które umieszczone jest na wysokości 785mm. Deska rozdzielcza składa się z analogowego obrotomierza oraz z wielofunkcyjnego ekranu LCD. Czytelność jest całkiem niezła nawet na bezpośrednim świetle. Pojemność zbiornika to 17.3 litra. Za dopłatą możecie dokupić wiele dodatkowych elementów, które wzbogacą Yamahę XJ6 Diversion i uczynią z niej bardziej „bajerancki“ motor.

Yamaha XJ6 Diversion 2009 - recenzja

Jakość i opanowanie

Jak na to, że jest to całkiem tani motor, jakość wykorzystanych do jego budowy materiałów jest na całkiem niezłym poziomie. Odczujecie to na pewno podczas jazdy, w czasie której nic nie lata i nie wydaje nieprzyjemnych dźwięków. Opanowanie motoru nie powinno sprawiać najmniejszych problemów. Do najlepszych części na pewno należy zaliczyć silnik oraz hamulce. Podczas naszego testu nie wyniknęły także żadne problemy z elektroniką.

Yamaha XJ6 Diversion 2009 - recenzja

Yamaha XJ6 Diversion 2009 - recenzja

Podsumowanie

Yamaha XJ6 Diversion jest całkiem niezłym motorem, który przekonuje do swojego kupna przede wszystkim niską ceną, wystarczająco mocnym silnikiem oraz udanym designem. Co prawda jego wyposażenie składa się tylko z najbardziej podstawowych elementów, ale nic więcej nie będziecie potrzebować. Cena to około 5 tysięcy funtów.

Yamaha XJ6 Diversion 2009 - recenzja

Yamaha XJ6 Diversion 2009 - recenzja

drukuj

Dyskusja w artykule


Ocena:

głosów: 3

Uwaga: im większa liczba, tym lepsza ocena

Dyskusje

Dyskusja do artykułu Yamaha XJ6 Diversion 2009 - recenzja


liczba postów: 0

 

więcej

mniej

mniej marek

Twój głos został dodany.

Usuń możliwość

Model

wybierz

Musisz wybrać przynajmiej dwa produkty, żeby porównać.