BMW


Naprzód BMW K1300GT

 

Podziel się artykułem na społecznościowych i innych portalach.

Chcesz podzielić się tym artykułem z innymi? Klikając na ikony poniżej, można udostępnić w sieci.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopLinki ikona Bookmarky ikona TopArtykuly ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

BMW K1300GT

Ondřej Koníček | Recenzje | Komentarzy: 0 |

W ostatnich czasach BMW mile nas zaskakuje swoimi nowymi motocyklami. Wszystkie są bardzo dobrej jakości, a ich technologia jest na najwyższym poziomie. Model BMW K1300GT nie należy do wyjątku.

Silnik

Za napęd motocyklu BMW K1300GT jest odpowiedzialny taki sam silnik, jaki jest w motorach K1300R i K1300S. Na potrzeby tego motoru jego moc została troszkę zmniejszona na 160 koni mechanicznych i 135 Nm. Pojemność została taka sama, a mianowicie 1293cc i dalej jest to czterocylindrowy silnik. Silnik posiada sześciostopniową skrzynię biegów. Chodzi równo i bez problemu a jedną z największych wygód, jest niskie zużycie paliwa.

BMW K1300GT

BMW K1300GT

Jazda i opanowanie

Pod tym względem byliśmy mile zaskoczeni. Reakcja na dodanie gazu jest bardzo dobra, a całościowe panowanie nad pojazdem jest bardzo proste i bezproblemowe. Opanowanie i kierowanie motoru jest stabilne prawie na każdym podłożu, co na pewno docenią początkujący kierowcy. Pozycja za kierownicą jest bardzo wygodna.Warunkiem jeszcze doskonalszej jazdy jest dopłacenie za amortyzatory ESA II, które można regulować elektronicznie.

BMW K1300GT

BMW K1300GT

Wyposażenie

Pod tym względem BMW wygląda bardzo dobrze. Podstawowe wyposażenie składa się z firmowych elementów. Jeżeli doliczycie do tego dodatkowe elementy, w które warto się zaopatrzyć, jak chociażby amortyzatory ESA II, to podniesie jeszcze moc i jakość jazdy na naprawdę wysoki poziom. Już na pierwszy rzut oka zachwyciła nas deska rozdzielcza, która zbudowana jest z analogowego obrotomierza oraz szybkościomierza rozdzielonych ekranem LCD. Czytelność jest bardzo dobra i na bezpośrednim świetle. Zbiornik ma pojemność 25 litrów. Bardzo wygodne siedzenie umieszczone jest na wysokości 800mm i nawet po bardzo długim podróżowniu nie poczuliśmy zmęczenia. Za hamowanie odpowiedzialne są hamulce tarczowe firmy o średnicy tarcz 2 x 320mm z przodu i 294mm z tyłu.

BMW K1300GT

BMW K1300GT

Jakość i pewność

To kolejne cechy tej firmy, które charakteryzują każdy z wprowadzonych na rynek modeli. Jakość wykorzystanych materiałów jest na najwyższym poziomie. Lakier jest bardzo odporny na wpływ warunków zewnętrznych. W modelu tym, wykorzystano dużo firmowych elementów. Silnik jest odporny na gorsze traktowanie i powinien wytrzymać porządną porcję kilometrów. Podczas przeprowadzania testu, nie wyniknęły żadne problemy z elektroniką.

BMW K1300GT

BMW K1300GT

Werdykt

W ostatnich czasach BMW mile nas zaskakuje swoimi nowymi motocyklami. Wszystkie są bardzo dobrej jakości, a ich technologia jest na najwyższym poziomie. Model BMW K1300GT nie należy do wyjątku. Wyposażony jest w świetny silnik, dobre amortyzatory, które redukują wibracje do minimum, a sama jazda należy do niewątpliwych przyjemności. Docenicie stabilność, doskonały kontakt z podłożem oraz całkiem niezły poziom komfortu jazdy. Musicie jednak zainwestować w elektroniczne amortyzatory ESA II, ale wierzcie nam, że naprawdę warto.

BMW K1300GT

0

BMW K1300GT

1

drukuj

Dyskusja w artykule


Ocena:

głosów: 1

Uwaga: im większa liczba, tym lepsza ocena

Dyskusje

Dyskusja do artykułu BMW K1300GT


liczba postów: 0

 

więcej

mniej

mniej marek

Twój głos został dodany.

Usuń możliwość

Model

wybierz

Musisz wybrać przynajmiej dwa produkty, żeby porównać.