Naprzód MV Agusta F4 RR 312 1078

 

Podziel się artykułem na społecznościowych i innych portalach.

Chcesz podzielić się tym artykułem z innymi? Klikając na ikony poniżej, można udostępnić w sieci.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopLinki ikona Bookmarky ikona TopArtykuly ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

MV Agusta F4 RR 312 1078

Ondřej Koníček | Recenzje | Komentarzy: 0 |

MV Agusta F4 RR 312 1078 jest motorem bardzo silnym i o wysokiej jakości, który zachwyci przede wszystkim udanym designem oraz mocnym silnikiem. Silnik sprawdzi się na każdym podłożu i przy każdej szybkości.

Silnik

Za napęd motocyklu MV Agusta F4 RR 312 1078 jest odpowiedzialny silnik o pojemności 1078cc, którego najwyższą siłą jest 190 koni mechanicznych a moment obrotowy 125 Nm. Silnik wydaje się idealną jednostką napędową, chodzi równo i bez problemu, jedynie na wyższych obrotach pojawiają się wibracje. Skrzynia biegów jest sześciostopniowa a motor osiąga maksymalną prędkość aż 304 km/h. Jest to jeden z najbardziej dzikich motorów dostępnych na rynku.

MV Agusta F4 RR 312 1078

Jazda i kierowanie

Jazda MV Agustą jest niewątpliwą przyjemnością, ale motor nie jest przeznaczony dla początkujących kierowców. Kierowanie tym motorem nie należy do najlżejszych. Pozycja za kierownicą nie jest także za wygodna i zanim się do niej przyzwyczaicie, nawet przy niższej szybkości, będzie musieli swoje wycierpieć. Stabilność motoru na równej powierzchni jest prawie doskonała a reakcja na zmianę kierunku jazdy jest natychmiastowa. Na gorszej powierzchni da o sobie wiedzieć sztywniejsze podwozie.

MV Agusta F4 RR 312 1078

MV Agusta F4 RR 312 1078

Wyposażenie

Za swoje pieniądze otrzymacie jeden z najpiękniejszych motorów, jakie możecie kupić w dzisiejszych czasach. Wyposażenie jest także na całkiem niezłym poziomie. Znajdziecie tu np.: hamulce tarczowe Brembo (przekątna tarczy 2x320mm z przodu i 210mm z tyłu), widełki Marzocchi z możliwością pełnego nastawienia oraz tłumik tylni Sachs. Deska rozdzielcza jest bardzo atrakcyjna ze strony designu, składa się z analogowego obrotomierza, cyfrowego szybkościomierza, na którym wyświetlają się informacje z komputera pokładowego. Siedzenie umieszczone jest na wysokości 810mm a zbiornik ma pojemność 21 litrów paliwa.

MV Agusta F4 RR 312 1078

Jakość i pewność

To kolejne cechy tego motoru. Długi rozstaw osi korzystnie wpływa na stabilność pojazdu podczas jazdy. Hamulce są silne, odporne i wytrzymałe nawet na niezbyt dobre obchodzenie się z nimi. Także silnik jest wytrzymały na gorsze traktowanie i powinien wytrzymać porządną porcję kilometrów. U wcześniejszych modeli F4, częste problemy sprawiała elektronika, ale teraz firma jest właśnością Harley Davidson, dlatego jest nadzieja, że w modelu tym ulepszono elektronikę. Podczas przeprowadzania naszego testu, nie wyninęły żadne problemy z elektroniką

MV Agusta F4 RR 312 1078

MV Agusta F4 RR 312 1078

Werdykt

MV Agusta F4 RR 312 1078 jest motorem bardzo silnym i o wysokiej jakości, który zachwyci przede wszystkim udanym designem oraz mocnym silnikiem. Silnik sprawdzi się na każdym podłożu i przy każdej szybkości. Model nie nadaje się do dłuższego podróżowania, ponieważ siodełko nie należy do najwygodniejszych a pozycja za kierowicą nie jest synonimem komfortu.

MV Agusta F4 RR 312 1078

drukuj

Dyskusja w artykule


Ocena:

głosów: 0

Uwaga: im większa liczba, tym lepsza ocena

Dyskusje

Dyskusja do artykułu MV Agusta F4 RR 312 1078


liczba postów: 0

 

więcej

mniej

mniej marek

Twój głos został dodany.

Usuń możliwość

Model

wybierz

Musisz wybrać przynajmiej dwa produkty, żeby porównać.