Naprzód Triumph Sprint Executive

 

Podziel się artykułem na społecznościowych i innych portalach.

Chcesz podzielić się tym artykułem z innymi? Klikając na ikony poniżej, można udostępnić w sieci.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopLinki ikona Bookmarky ikona TopArtykuly ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Triumph Sprint Executive

Ondřej Koníček | Recenzje | Komentarzy: 0 |

Triumph Sprint Executive jest całkiem przyjemnym motocyklem, który kombinuje wygląd sportowego motoru z wygodą cruisera. Najbardziej nam się podobał silnik, który jest wystaczająco silny i nad wyraz pewny.

Silnik

Silnik, to jedna z najlepszych właściwości motoru Triumph Sprint Executive. Pojemność 885cc gwarantuje najwyższą moc 92 koni mechanicznych oraz moment skrętowy 80 Nm. Są to całkiem dobre wartości przy których silnik chodzi spokojnie i równomiernie. Motor jrst wyposażony w sześciostopniową skrzynię biegów, która pozwoli osiągnąć maksymalną szybkość do 224 Km/h. Jazda z takim silnikiem jest spokojna i przyjemna a jego reakcja na dodanie gazu, jest zaskakująco szybka.

Triumph Sprint Executive

Jazda i sterowanie

Z jazdy i sterowania nie byliśmy już tak do końca zadowoleni. Amortyzatory motocyklu są aż za bardzo miękkie a koła nie do końca współpracują z samym podwoziem i podczas jazdy ma się wrażenie, że każdy robi to, co chce. Pewności podczas jazdy nie mieliśmy nawet na prostym odcinku i nawet nie spróbowaliśmy większych prędkości. Amortyzatory za to bardzo dobrze się sprawdzają na nierównościach. Z drugiej strony, na uwagę zasługują hamulce tarczowe, które na pewno nie zawiodą w bardziej ekstremalnych przypadkach. Średnica tarczy z przodu to 2x310mm oraz 255mm z tyłu.

Triumph Sprint Executive

Triumph Sprint Executive

Wyposażenie

Wyposażenie jest na naprawdę wysokim poziomie i znajdziecie w nim wszystko, co będziecie potrzebować do jazdy. Bardzo się nam spodobała deska rozdzielcza, która jest przejrzysta i bardzo dobrze czytelna. Zbudowana jest z trzech analogowych zegarów a bezpośrednio przed sobą będziecie mieć obrotomierz. Bardzo wygodne siedzenie jest umieszczone na wysokości 780mm. Byliśmy także zadowoleni ze zbiornika, który ma pojemnośc 25 litrów paliwa. To gwarantuje pokonanie ok 368km, dlatego nie będziecie potrzebować za często tankować. Kierownica jest bardzo dobra i w żaden sposób nie ogranicza wam pola widzenia.

Triumph Sprint Executive

Triumph Sprint Executive

Jakość i pewność

To kolejne cechy tego motoru. Najbardziej nas zachwyciła naprawdę dobra jakośc lakieru, który jest bardzo odporny na warunki klimatyczne. Całkowite wykonanie jest na dobrym poziomie a jedynym niedostatkiem wydaje się czasem szfankująca elektronika, ale na pewno nie są to wyraźne minusy. Silnik wytrzyma porządną dawkę kilometrów z minimalnym zużyciem materiału. To samo dotyczy hamulców, które są praktycznie nie do zniszczenia.

Triumph Sprint Executive

Triumph Sprint Executive

Werdykt

Triumph Sprint Executive jest całkiem przyjemnym motocyklem, który kombinuje wygląd sportowego motoru z wygodą cruisera. Najbardziej nam się podobał silnik, który jest wystaczająco silny i nad wyraz pewny. Sama jazda nie jest już tak zachwycająca, motocykl jest trochę za bardzo nastrojony na miękką jazdę, ale z drugiej strony, całkiem dobrze radzi sobie z nierówościami podłoża. Wyposażenie jest całkiem niezłe a o wykonaniu można śmiało powiedzieć, że jest wyśmienite. Trochę nam przeszkadzała nie do końca dobrze działająca elektryka, ale nie było to specjalnie uciążliwe.

Triumph Sprint Executive

drukuj

Dyskusja w artykule


Ocena:

głosów: 0

Uwaga: im większa liczba, tym lepsza ocena

Dyskusje

Dyskusja do artykułu Triumph Sprint Executive


liczba postów: 0

 

więcej

mniej

mniej marek

Twój głos został dodany.

Usuń możliwość

Model

wybierz

Musisz wybrać przynajmiej dwa produkty, żeby porównać.