Naprzód Yamaha BT1100 Bulldog

 

Podziel się artykułem na społecznościowych i innych portalach.

Chcesz podzielić się tym artykułem z innymi? Klikając na ikony poniżej, można udostępnić w sieci.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopLinki ikona Bookmarky ikona TopArtykuly ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Yamaha BT1100 Bulldog

Ondřej Koníček | Recenzje | Komentarzy: 1 |

Yamaha BT1100 Bulldog to naprawdę świetny motor, który charakteryzuje się udanym designem oraz bardzo dobrą techniką. Silnik nie sprawia żadnych problemów i jest wystarczająco silny

Silnik

Za napęd motoru Yamaha BT1100 Bulldog jest dopowiedzialny chłodzony powietrzem silnik V-twin o pojemności 1063cc, którego najwyższą siłą jest jedynie 64 koni mechanicznych a moment obrotowy 81.5 Nm. Jest to całkiem niezły silnik, który nas zachwycił przede wszystkim charyzmatycznym dźwiękiem, wystarczającą mocą oraz małym zużyciem paliwa. Skrzynia biegów jest pięciostopniowa a motor osiąga maksymalną szybkość do 175 km/h. Przyśpieszenie na 1/4 mili przebiega w czasie 13.8s. Reakcja motoru na dodanie gazu jest dość dobra a wibracje są na całkiem niskim poziomie.

Yamaha BT1100 Bulldog

Jazda i kierowanie

Jednym z największych minusów tego motoru, jest jego dość duża waga, która niekorzystanie wpływa na zmianę kierunku jazdy. Reakcja jest dość powolna, co podczas jazdy z większą prędkością, sprawia dość niepewne wrażenie. Z drugiej strony, pozycja za kierownicą jest bardzo wygodna a motorem można przejechać wiele kilometrów bez uczucia zmęczenia. Hamulce tarczowe pochodzą z R1 i są bardzo wytrzymałe i solidne. Przekątna tarcz to: 298mm z przodu i 267mm z tyłu.

Yamaha BT1100 Bulldog

Yamaha BT1100 Bulldog

Wyposażenie

Będziecie zadowoleni z jego wyposażenia, w którym znajdziecie wszystko to, co tylko będziecie potrzebować. Deska rozdzielcza jest czytelna i na bezpośrednim świetle i wyposażona jest w analogowy szybkościomierz, który posiada zintegrowany, troszkę mniejszy obrotomierz. Obok znajduje się ekran LCD, na którym wyświetlane są informacje z deski rozdzielczej. Wygodne siedzenie umieszczone jest na wysokości 812mm a zbiornik ma pojemność 20 litrów paliwa, co powinno wystarczyć na przejechanie ok 320 km. Wielkość kół to 120/70mm x 17 z przodu oraz 170/55 x 17mm z tyłu.

Yamaha BT1100 Bulldog

Yamaha BT1100 Bulldog

Jakość i pewność

To kolejne cechy tego motoru. Długi rozstaw osi korzystnie wpływa na stabilność pojazdu podczas jazdy. Hamulce są silne, odporne i wytrzymałe nawet na niezbyt dobre obchodzenie się z nimi. Silnik cechuje się wytrzymałością i możliwością przejechania wielu setek kilometrów. To samo dotyczy hamulców. Podczas przeprowadzania testu, nie wyniknęły żadne problemy z elektroniką.

Yamaha BT1100 Bulldog

Yamaha BT1100 Bulldog

Werdykt

Yamaha BT1100 Bulldog to naprawdę świetny motor, który charakteryzuje się udanym designem oraz bardzo dobrą techniką. Silnik nie sprawia żadnych problemów i jest wystarczająco silny. Podczas jazdy docenicie bardzo wygodne siedzenie, które pozwoli wam na pokonanie większej odległości. Całe wyposażenie jest na bardzo wysokim poziomie.

Yamaha BT1100 Bulldog

drukuj

Dyskusja w artykule


Ocena:

głosów: 18

Uwaga: im większa liczba, tym lepsza ocena

Dyskusje

Dyskusja do artykułu Yamaha BT1100 Bulldog


liczba postów: 1

Krzysiek

06.01.2013 v 22:14

Kiedy był pisany tekst?

Odpowiedz

 

więcej

mniej

mniej marek

Twój głos został dodany.

Usuń możliwość

Model

wybierz

Musisz wybrać przynajmiej dwa produkty, żeby porównać.